loading...
هیئت متوسلین به سیدالشهدا
حمیدرضامرادی پور بازدید : 95 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

خواب اي غنچه ‏ي پرپر، بخواب اي کودک مادر

علي اصغرم لالاي، لايي مادرم لالاي‏

عزيزم از چه بي‏تابي چرا مادر نمي‏خوابي؟

گمانم تشنه آبي، علي اصغرم لالاي‏

مزن آتش به جان من، مبر تاب و توان من

ببين اشک روان من، علي اصغرم لالاي‏

چرا مادر علي جانم نمي‏گيري تو پستانم

چه مي‏خواهي نمي‏دانم، علي اصغرم لالاي‏

عزيز من مکن غوغا بخواب اي کودک زيبا

مسوزان قلب مادر را، علي اصغرم لالاي‏

مزن آتش دل من را مسوزان حاصل من را

علي اصغرم لالاي، لالايي مادرم لالاي‏

چه شور است اين به سر داري، مگر ميل سفر داري؟

مکان و منزل من را علي اصغرم لالاي‏

نخوابم در کنار تو خزان گردد بهار تو

چنين مادر مکن زاري، علي اصغرم لالاي‏

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
باعرض سلام ... به وبلاگ هیئت متوسلین به سیدالشهدا مسجد چهارده معصوم شهرخنجین خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ سپری کنید... برای هرچه بهتر شدن این وبلاگ مارا از نظرات خود بهره مند سازید ... با تشکر مدریت وبلاگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر راجع به وبسایت هئیت متوسلین سیدالشهدا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 159
  • بازدید سال : 2,662
  • بازدید کلی : 25,000